Gruppträning

Tills vidare gäller Drop-in!

Vi jobbar för fullt med att få igång vår digitala bokning, där du som medlem kommer att kunna boka dina pass i vår webbokning och app.

Tills vidare gäller Drop-in och du hämtar din passbiljett i receptionen (Läggs fram samma dag någon timme innan passet börjar)

Schema

Måndag

17:25 Core 30 min
(Brittis F)

18:00 Zumba 55 min
(Annelie F)

Tisdag

10:00 Seniorträning 60 min
(Elin S)

17:30 Cykel 60 min
(Helen Ö)

18:40 Tabata 50 min
(Brittis F)

Onsdag

17:15 Cykel 45 min
(Ewa S)

18:15 Styrka 60 min
(Lena L)

 

19:30 Yinyoga 60 min (Jennifer M)
(( OBS: Endast ojämna veckor! ))

Torsdag

18:15 Fight 75 min
(Brittis F, Petra T)

Fredag

06:45 Cykel 40 min
(Ewa S)

Söndag

18:10 Cirkelträning 45 min
(Jennifer M)

19:00 Yinyoga 75 min
(Jennifer M)

Våra pass

Styrka

Ett pass med inriktning på styrka och uthållighet med inslag av pulshöjare. Vi använder oss av egen kroppsvikt men också vikter. Anpassningsbart utifrån egen förmåga.

Cykel

Alla kan cykla! Du cyklar efter din egen förmåga och väljer själv hur mycket motstånd du vill ha på cykeln. Peppande musik tillsammans med en instruktör som tar dig genom ett varierat cykelpass ger dig ett svettigt men härligt pass.

Seniorträning

Träning anpassad efter seniorer! Här får du träna allt du behöver i ett och samma pass, balans, styrka, rörlighet och kondition.

Fight

En träningsform som är inspirerad av boxning och kampsport – en riktig explosiv energikick! Du utmanar kondition, smidighet och styrka genom att träna slag- och sparktekniker samtidigt som du har kul och får svettas! Vi använder oss av både handskar och mitsar. Passar både nybörjare och vana deltagare!

Cirkelträning

Här får du träning för hela kroppen. Pulshöjande varianter blandat med övningar för styrka. En träningsform som passar alla då du själv väljer både intensitet och hur tungt du vill lyfta!

Tabata

Styrka och kondition i ett! Vi jobbar igenom kroppens alla större muskelgrupper i olika tidsintervall. Du bestämmer själv vilket tempo du jobbar i samt hur tungt du vill träna – därför passar denna träningsform likväl nybörjare som vältränade!

Core

Med effektiva och roliga övningar kommer du öka din bålstyrka och kroppskontroll. Alla deltar i sitt eget tempo och efter egna förutsättningar.

Yinyoga

Här finns tid och plats för dig själv och till dig själv. I lugna, stillsamma positioner och flöden ökar vi rörligheten, balanserar våra energisystem och jobbar oss in till leder, ligament och bindväv. Skapar utrymme för att uppmärksamma vårt andetag och stilla vårat sinne. Varje position kan anpassas för dig och dina behov, oavsett tidigare erfarenhet eller ej.

Zumba

Dansbaserad gruppträning till musik med inslag av latinsk pop. Dansen involverar aerobiska övningar och är en kul träningsform där du får in kondition, balans och koordination.